Tillbaka till startsidan?

Do you wanna make your phones trendy?..


I måndags fick jag ett paket med posten, det visade sig innehålla ett skal från MyTrendyPhone Sverige. Ett supersnyggt skal som jag har suktat efter ett tag, och nu har jag äntligen det i min hand.
 
 
MyTrendyPhone har ett brett utbud på tillbehör, och senaste tillbehören att dyka upp är så klart till iPhone 5. Eftersom att iPhone 5 är det senaste på marknaden från Apple, så är den även hetast på tapeten just nu. Har ni en 5:a eller funderar på att skaffa en så tycker jag absolut att ni ska surfa in på MyTrendyPhone och kolla in deras utbud. De har en hel del grejer, bland annat: iPhone 5 skal, iPhone 5 fodral och iPhone 5 tillbehör. Det finns även tillbehör till andra smartphones, om du nu inte har en iPhone.
 
 
Och på tal om iPhone 5. Jag hämtade ut min 5:a igår och jag är super nöjd. Vilken härlig telefon. Lätt, användarvänlig, snabb och smidig. Jag är helt förälskad och skalet från MyTrendyPhone passar perfekt. Helt klart det snyggaste skalet jag någonsin ägt.
 
Ta och surfa er in på deras sida, vem vet.. Ni kanske finner ert dröm-tillbehör där!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)