Tillbaka till startsidan?

Keep Calm and Carry On..


 
Alla som känner mig vet att jag är en riktig skalnörd. När jag ägde min iPhone 4 hade jag över 30 skal som jag böt mellan, och tror ni att det kommer att bli likadant med min iPhone 5? Förmodligen om inte ännu värre.

Har redan samlat på mig 4 olika skal och har 3 skal påväg hem, och då har jag bara haft min iPhone 5 i lite över 2 veckor. Mina senaste tillskott är ett rött enkelt skal, lätt och tunt ifall man vill vara lite diskret. Ett plånbok skal, prefekt om man är på vift. Då vet man alltid vart man har telefonen och du missar inte att ha med dig pengarna heller. Mitt absoluta favoritskal just nu är mitt "Keep Calm and Carry On"-skal. Har alltid velat ha ett sånt och nu tog jag slag i saken och skaffade mig ett. Så satans snyggt.
 
 
Säg mig, vad med detta skal är inte bland det finaste man sett? Jag fullkomling älskar det.
 
De flesta skal jag köper nu för tiden är ifrån eBay. Man får tag i så mycket fint för en super billig peng via den sidan. eBay är mitt nya tradera, jag älskar den sidan. Mitt "Keep Calm and Carry On"-skal är dock från Fyndiq. Även det är en underbar sida med fina skal för billiga pengar.
 
Är ni på jakt efter nya skal så kika in på Fyndiq och eBay. Jag kan garantera att ni hittar minst ett skal som ni kommer att älska.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)