Tillbaka till startsidan?

Make a brilliant choice.. Use BrilliantSmile..


 
För någon vecka sen fick jag hem ett paket från BrilliantSmile innehållande deras senaste produkt - Remin Evo Gel. Jag älskar verkligen BrilliantSmiles produkter men jag försökte att inte låta det påverka vad jag tyckte om den senaste produkten.
 
 
BrilliantSmile Remin Evo Gel är deras senaste tillskott till BrilliantSmile familjen och den ska hjälpa till mot isningar och ilningar i tänderna. Remin Evo Gel återmineraliserar tandemajlen med upp till 70%. Den minskar ilningar, skyddar mot karies och ökar tandytans jämnhet.

Efter tandborstning, 1-2 gånger / dag, sätter man en ordentlig dos med Remin Evo Gel i betskenorna och stoppar in i munnen. Betskenorna ska sitta på plats i ca 5 minuter. Snabbt, smidigt och enkelt.
 
Jag har alltid haft problem med ilningar och isningar i tänderna oavsett, speciellt då jag dricker kallt vatten. Alla som känner mig vet att jag älskar riktigt iskallt vatten, men ilningar och isningar har satt stopp för det riktigt kalla. Nu kan jag återigen dricka mitt kalla för mina ilningar har minskat drastiskt.

Lär nog aldrig sluta med BrilliantSmile, dem uppfyller alla mina behov och alla deras produkter är underbara.
Jag kommer att starta en utlottning i bloggen gällande ett Remin Evo Gel kit, en liten tub BrilliantSmile withening boost tandkräm och en liten munskölj. Så håll utkik efter er chans att få prova dessa fantastiska produkter.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)