Tillbaka till startsidan?

Jag kan svälja dina lögner eller välja att ta strid..


 
 
Ska snart bege mig mot affären och handla lite inför middagen.
Men tänkte att jag snabbt skulle skriva ett inlägg innan, men ärligt talat så vet jag inte vad jag ska skriva. Känns som att det inte finns så mycket att förtälja. Har massor med tankar och funderingar, men inget jag vill dela med mig av. Livet består för närvarande av att jobba, äta, sova och leta hus. Det är väl ungefär allt vi gör för tillfället. Går ganska segt på husfronten, vi har hittat oss tre hus som vi har varit intresserade av men när man hittar nått så är det oftast inget att ha. Det är i alla fall inget jag vill lägga mina pengar på, för mycket att göra. Man ska inte ha bråttom då det kommer till hus, men det är fan segt att leta. Tänk om man kunde hitta drömhuset på en gång, till ett bra pris och utan att behöva renovera upp det de första man gör. Det skulle vara drömmen. 

Bilden är tagen i Storforsen. Vi var ju dit en sväng med Pappa och Maritha och fick oss ett gäng super fina bilder. Har lite mer bilder jag tänkte visa senare.


Carro

Ni kommer att hitta ert drömhus tillslut :-) Men vägen dit kan vara riktigt seg och det är nog inte helt ovanligt att det kommer en del bakslag på vägen. Det gjorde det för oss. Och det vi trodde var drömhuset dp vi hittade det, visade sig inte vara det i slutändan :-) Lycka till i alla fall :-D

| http://carrolu.blo.gg
basebollivet.blogg.se

Man vet att man är gammal när man tänker på drömhuset? ;) Jag har ju gjort detsamma i år. So fun.

Det är verkligen HÖGT uppe!!

Nej jag har inte fotat några bubblor än. Har dock köpt hem. They are FUN!

Svar: Eller hur?! :) Jag hoppas verkligen att vi hittar drömhuset snart.. Även om det är kul att gå på visningar och så, så är jag less på att vänta ;P
Jennie Johansson

| http://basebollivet.blogg.se/
linah brown

du hhar så fina bilder

Svar: Tack snälla :)
Jennie Johansson

| http://broownskin.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)