Tillbaka till startsidan?

Skogspromenad i de värmländska skogarna..


 
I lördags var vi ut på en liten skogspromenad.
Jag, Hjärtat, pappa och Azlan var ut på en liten skogspromenad på ett ställe, som i folkmun kallas Mana, i lördags. Vi gick läng en bäck som heter Örbäcken - riktigt fint. Man kan verkligen inte tro att det är vinter här, man kan verkligen inte tro att dessa bilder är tagna den 28 december. Självklart följde kameran med och jag fick mig några bilder som blev ganska bra. 
 
Lördagkväll spenderade vi med att kolla en film och bara vara. Nästan varje kväll har varit riktiga slapparkvällar sen vi kom hit - har blivit några filmer och lite serier. Mysigt att bara vara och varva ner med tv.
Taggar: Fotografi, Hagfors, Natur, Skog, Värmland


OLIVIA

åh va fint!

kramis♥

Svar: Tack! De vart ganska bra bilder :)

Kram, och gott nytt år! ;D
Jennie Johansson

| http://olivialice.se
Nilla Tankebubblor

Vilka vackra bilder! Och vilken fin blogg du har!

Svar: Tack snälla :)
Jennie Johansson

| http://tankebubblor.blogg.se/
Carro

Jättefina bilder! Du har blivit sjukt duktig på att fota. Vad använde du dig av för objektiv ? :-)

Svar: Tack snälla! :) Jag gör mitt bästa, och utvecklas gör man ju hela tiden man har en kamera i handen :) Jag använder 18-55mm objektivet :) Dvs, objektivet som hängde med kameran när jag köpte den :) Kanske ska börja skriva under bilderna vilka objektiv som använts och så, så som jag gör på min fotoblogg, vad tror du om det? ;D
Jennie Johansson

| http://carros.vimedbarn.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)