Tillbaka till startsidan?

En nervös dag med blandade känslor..


 
I natt blev det ingen sömn alls, utan imorse fick jag mig 2-3 timmars sömn. Kan säga att hjärnan är trött och hela jag är helt seg. Nästan som att jag vandrar runt och pratar i slowmotion. Men så är det ibland och förhoppningsvis får jag mer sömn i natt. Behöver verkligen det.
 
Imorgon startar en av mina "hemligheter", och jag kommer att berätta för er antingen imorgon eller åt helgen om det. Men spännande är det och verkligen kul. Hoppas att allt kommer att gå bra.
 
Från det ena till det andra, jag blev överlycklig för cirka en timme sen då Hjärtat ringde. Han har varit i Kalix hela dagen och jobbat och det såg verkligen mörkt ut där ett tag. Han ringde hem mitt på dagen och var då dyngsur, och lite grinig över att allt inte gick så smidigt som det skulle. Det såg ut som att han skulle bli tvungen att finna sig ett hotell i Kalix och stanna kvar där tills imorgon. Varken han eller jag ville det, men det löste sig. Stackarn är på väg hem nu och ska tillbaka imorgon före fan på morgonen, men varken han eller jag ville sova ifrån varandra. Kanske är löjligt för vissa, men det går typ att räkna på två händer kring hur många dagar vi varit ifrån varandra sen vi träffades, och ingen av oss tycker om det. Vi vill sova med varandra och vi vill spendera tid med varandra. Så han tog ett snabbt beslut att fara hem och sova med mig i natt för att sen fara tillbaka imorgon, inte roligast. Men vi får i alla fall sova med varandra!
 
Nu är han bara minuter från att komma hem så jag ska gå och sätta igång duschen åt honom och se vad jag ska laga för mat åt oss. Sen blir det skutt i säng, så jag lär inte skriva mer förrän imorgon eller åt helgen. Ha en bra kväll och natt.


basebollivet.blogg.se

Spännande, spännande! Lycka till med din hemlis :)
Svar: Klart man måste det, det vore konstigt om man ville dela med sig av alla sina känslor till hela omvärlden :) Hoppas du får sova i natt då, Har själv inte sovit på två nätter nu så man börjar bli lite seg...

Vi ska bara bo i Florida en och en halv månad, det är spring training så det är som ett läger innan säsongen börjar. Sen flyttar vi hemåt igen. Och då bor min sambo varannan vecka här, varannan vecka på hotell "on the road":

Svar: Tack :) Det gick superbra med min hemlis :)
Precis, även om man använder bloggen lite som en dagbok och för att komma ihåg själv så måste man komma ihåg att bloggen är offentlig. Hur kul är det med alla sin hemligheter och sitt privata i text på internet, som alla kan läsa? Inget jag föredrar i alla fall :)
Sova fick jag göra.. Mellan klockan 22 - 06, så det var ganska skönt :) Ajdå, det lät inge bra.. Varför har inte du fått sova på två dygn? Det lät verkligen inte trevligt..

Aha, men inte fy skam ändå.. Även om det är en kortis :) Tråkigt att behöva vara ifrån varandra varannan vecka..men när du har honom hemma är han ledig då eller är det jobb då också? :)
Jennie Johansson

| http://basebollivet.blogg.se/
basebollivet.blogg.se

Ja men så är det absolut, om jag skrev allt som fanns i min hjärna på bloggen så skulle det bli kaos ;)
Det var ju ändå åtta timmar så det är en helt okej sömnstund. Bara varit mycket i mitt huvud med flytt och en ny säsong, det är en omställning. Men det blir nog bra när vi kommer igång :)

Han är inte hemma när han är "hemma". Eller jo, en stund. Men han är på arenan varje dag då med. Oftast mellan 12-01. Så det är inte mycket tid för annat än just baseboll.

Svar: Ja, det skulle bli för personligt. Tycker i alla fall jag :) 8 timmars sömn är super. Mer än så behöver jag inte.. Nu den senaste veckan, drygt, har jag fått sova ganska bra och somnat väldigt fort. Men det är för att jag har fått lite mer och bättre rutiner just nu :)

Ojdå, tråkigt att ses så sällan. Fast får man det och fungera och tycker man verkligen om varandra så får man det att fungera oavsett :) Jag tror dock inte att jag skulle ha klarat det, så jag tycker att ni gör det bra! :)
Jennie Johansson

| http://basebollivet.blogg.se/
Madeliene - Flickan som kämpar mot sin Socialfobi. ♥

- Vad fin du är!

Svar: Åh, tack snälla! :)
Jennie Johansson

| http://sheiscraazy.blogg.se
Mirre

Fina du och vi är likadana vi tycker verkligen inte om att vara ifrån varandra, vi är supertighta

Svar: Åh, tack snälla söta! :)
Man brukar ju inte vilja vara utan sin andra halva.. Jag tycker att det känns så konstigt då man är van att vara med varandra och sen helt plötsligt så kanske man måste vara ifrån varandra.. Har man planerat det ett tag så är det okej, men då det kommer bara sådär hastigt så gillar jag det inte :P
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)