Tillbaka till startsidan?

Månadens utskick från Tampons For Free..


 
Har fått hem ett utskick från Tampons For Free, och denna gången har de ett samarbete med HPV-vaccin.se.
 
Verkligen en tänkvärd kampanj. Är dock rätt osäker på om jag kommer att vaccinera mig, dels pga min rädsla för nålar, men även för att jag inte är speciellt förtjust i vaccinationer. Tar dem, oftast, endast om jag verkligen måste.
 
Har ni funderat på att vaccinera er mot HVP?
 

 
Vill ni också få gratis tamponger i brevlådan? Och få fina VIP-utskick?
Då tycker jag att ni ska gå in på Tampons for free och registerar er. När ni fått ert första tampong-utskick så behöver du bara blogga om det, och maila länk till: [email protected]. Svårare än så är det verkligen inte. Ni måste även se till att svara på frågorna kring utskicket för att vara garanterad nästa utskick. Glöm inte det!


Agniis

Redan vaccinerat, riktigt skönt att få det gjort ;)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)