Tillbaka till startsidan?

'Nothing' usually means I don't want to tell you..


 
På mina två lediga dagar har jag suttit och lekt i Photoshop. Tanken var att sätta ihop en design, men inte att jag skulle byta design. Fastnade så för det jag satt och pysslade med så det blev ett designbyte. Jag gillar verkligen att den är så enkel med rena gråa färger, några inslag av rosa och väldigt stilrent. Jag ville ha en enkel design som inte tog över hela bloggen, utan jag vill att mina bilder ska vara i fokus och det tror jag verkligen att det blir nu.
 
Vad tycker ni? Hiss eller diss?


MADDISENJ

jättefint!

Svar: Tack! :)
Jennie Johansson

| http://maddisenj.se
basebollivet.blogg.se

Jättefint!! :)

Svar: Förstår det, såg himla mysigt ut. S'mores är typ digestivekex med marshmellows & choklad i mitten som man grillar. Så gott.

Alla har knasiga rutiner, det är februari-mars som är upp 6 och ha ledig kväll. Sen är det resten av året där man inte är uppe innan lunch typ och sen är iväg till klockan 1-2 på natten. Så man blir lite knäpp!

Svar: Svar: Taack :)
Aha, det har jag hört talas om.. Men aldrig smakat. Kanske måste prova någon dag? :)

Ah, då förstår jag att rutinerna blir lite konstiga, och man får lite svårt att ställa om sig lite grann :)
Jennie Johansson

| http://basebollivet.blogg.se/
Carro - en emo/scene bloggerska

Helt klart hiss :D Kramisar Carro

Svar: Åh, tack snälla! :) Kram!
Jennie Johansson

| http://quiethell.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)