Tillbaka till startsidan?

Så underbart mycket att se framemot..


Jag är verkligen seg på att berätta mina hemligheter för er. Men jag har verkligen inte haft någon ork eller ens varit sugen på att blogga den senaste veckan eftersom att det har varit så mycket annat.
 
Då jag känner mig på topp igen och suget att blogga kommit tillbaka så kommer jag att berätta allt det roliga som händer i mitt och Hjärtats liv just nu. Det är väldigt roliga saker för oss båda, och vissa saker är mer roliga för mig än vad det är för Hjärtat medan andra saker är lite roligare för honom och mer skrämmande för mig. Men det kommer att bli bra.. Ser verkligen framemot denna vår, den kommer att bli underbar.
 
Detta kommer nog att bli vårt bästa år, ett underbart år med massa underbara händelser, underbara saker och förhoppningsvis underbara människor att dela det med.


Mirre

Ihhiii spännande =D

Svar: :D
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
LittleMissWitty

Men åååg jag är sååååå jäkla nyfiken ju!!! Berätta så fort du kan/har tid. I'll be here when you do! :)) Kramar

Svar: Haha, ni ska få veta.. Jag lovar! :D Måste bara ta mig tid att sitta ner och blogga lite.. Hade tänkt skriva ett inlägg ikväll, men får se om jag orkar ;P Är ganska så trött efter dagen.. Kram!
Jennie Johansson

| http://LittleMissWitty.com
basebollivet.blogg.se

Vad roligt att ni har saker att se fram emot :)

Svar: Jag sover alltid antingen eller, antingen för lite eller för mycket. Jag har ett sömnproblem :)

Rutiner är konstiga dock... och precis när man vant sig vid våra så blir det weird igen, då byts tider och grejer. Basebollivet är underligt!

Svar: Ohja, verkligen kul :)
Okej, ja men det är vanligt. Det är inte alla som sover precis det dom ska :) Jag har också sömnproblem, vissa stunder sover jag nästan inget alls på flera dagar.. Inte kul. Därför är jag så glad att jag för tillfället sover så bra, och som jag ska! :) Jag hoppas att det vänder för dig och att du också kan få sova bra :)

Ja, verkligen underligt och tråkigt att man inte kan ha rutiner som håller. Lite synd att allt ska ändras hela tiden. Men så är det, det är bara gilla läget :)
Jennie Johansson

| http://basebollivet.blogg.se/
Samira

Fin blogg du har! Titta gärna in på min med :) Kram!

Svar: Tack snälla! :) Du har också en fin blogg.. Kram!
Jennie Johansson

| http://nattstad.se/samiramaria
basebollivet.blogg.se

Svar: Tror många har problem med sömnen tyvärr. Vad skönt att du fått ordning på dina rutiner. Mina börjar med bli bra faktiskt. Det här med tidiga morgnar har satt sina spår :)

Svar: Jo, en hel del personer har ju sömnproblem. Härligt att höra att du börjat få ordning på rutinerna :) Jo, tidiga morgnar kan verka som en pina, men de är bland de bästa för att få ordning på sömnen :)
Jennie Johansson

| http://basebollivet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)