Tillbaka till startsidan?

Tulpaner gjorde min dag..


 
Världens bästa sambo kom hem med en bukett tulpaner till mig på sin lunchrast. Lite förvånad vart jag allt, var inte beredd på att få blommor på hans lunchrast. Men hur mysigt och underbart är det inte att få blommor av sin kärlek på sin födelsedag? Jag älskar den där, enkla och lätta, uppskattningen som blommor kan ge. Speciellt om det är blommor från den man älskar. Hur underbart som helst.
 
Hans egna sätt att säga: Grattis på födelsedagen älskling!. Riktigt gulligt av honom, och det gjorde helt klart min födelsedag lite bättre.
 
Visst är dem vackra? Jag älskar tulpaner.


basebollivet.blogg.se

Men vad fint. jag älskar tulpaner.

Svar: Ja, visst var det? Super gulligt.. Blev överraskad med tulpaner idag också av en nära vän. Riktigt snältt och enkelt sätt att visa uppskattning :) Jag älskar också tulpaner, de är såååå fina! :)
Jennie Johansson

| http://basebollivet.blogg.se/
chinette

älskar tulpaner :)

Svar: Jag med! :D
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)