Tillbaka till startsidan?

Sometimes you have to be updated..


Har gjort ett header byte på bloggen. Vart less den jag hade där, samt att den inte kändes riktigt jag. Nu är det en header som påminner väldigt mycket om vissa av mina gamla headers, men då är den mer mig. En header jag verkligen tycker om.
 
Nu fattas det bara att byta bakgrunden på bloggen, då jag inte tycker att den riktigt passar in med allt annat. Men det är inte lättast att hitta en som passar alternativt att göra en helt från grunden. Det tar sin stilla tid, så vi får se om det kommer att komma någon inom kort eller om det dröjer.
 
Vad tycker ni? Bra eller dåligt byte?


Marie

Jätefint vart det, var fint innan med, men gillade denna bättre =D

Svar: Tack! :) Det gör jag med.. Känns mer rätt och mer jag! :D
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)