Tillbaka till startsidan?

Anywhere you go, I'll be there..


 
Idag har jag träffat min lillebror och mamma. 
Hennes sambo med dotter var självklart med, och fick även träffa lite andra släktningar. Nog är han söt den där Tobias, och ena rediga pussar fick vi då vi skulle fara hem. Jag älskar hans söta små kommentarer, man får alltid skratta åt och med honom, sötungen! Han fick åka en sväng med mig i bilen, och det var han överlycklig för. Var inte många sekunder han var tyst, och skrattade åt honom gjorde jag flera gånger. Får väl se när jag får se dem nästa gång. 
 
Imorgon har vi en fullspäckad eftermiddag/kväll. Tre husvisningar står på schemat, får väl se om något är intressant. Är lite smått förtjust i två av husen, men de kan snabbt visa sig vara skit. Tyvärr. Brukar ofta vara så, att de som är bra på bild och som ser lovande ut är totalt värdelösa. 


Sofie

Fin bild

| http://nobs.blogg.se
emma

söt bild ju! :)
sv. ja men försöka är alltid bra! liksom då har man i alla fall provat och det är värt mycket det med! :)

| http://emzaans.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)