Tillbaka till startsidan?

I'm forever keeping my angel close..


 
Hur snygg är inte min sambo egentligen?
Då vi åkte från Kiruna till Arvidsjaur i början på juni så passade jag på att smygfota Hjärtat då vi stannade till i Jokkmokk. Fick mig några andra bilder också, men ingen som ens är i närheten så bra som denna. Hjärtat gör sig alltid bra på bild, och eftersom att han är så snygg så måste jag ju fota han så fort jag får chansen. För någon vecka sen så passerade vi 5 års strecket, att tiden verkligen kan gå så fort. Känns som att det var nyss vi träffades. För mig är han den enda, och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom.

When it's love. Yeah, you say them out loud. Those words, they never go away. They live on, even when we're gone. And I know an angel was sent. Just for me and I know I'm meant. To be where I am..



Felicia

man måste ju tyck om sin andra halva, haha! härligt bild! )

puss

| http://fjaelkis.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)