Tillbaka till startsidan?

I'm so happy knowing that you're the one..


 
Det har hänt så mycket positivt den senaste tiden!
Kan inte vara annat än glad och lycklig. Tog körkortet för lite mer än två månader sen, så nu får jag äntligen brumma fritt. Vi har äntligen en vettig bil som passar oss som handen i handsken. Jag har fått förlängt på jobbet året ut, så orolig för att inte ha en inkomst behöver jag inte vara. Samt att vi fick lånelöfte i våras så vi kikar på hus för fullt. Livet kan ju inte bli bättre. Vi planerar för fullt för framtiden samtidigt som vi lever i nuet och mår underbart  bra. 
 
Bilden är tagen i Arvidsjaur i helgen. Testade lite olika lägen och inställningar på kameran, fick mig ett gäng fina bilder. Förhoppningsvis får jag ännu fler fina bilder åt helgen då vi åker upp igen
 


EH PHOTOGRAPHY

Grattis till både körkortet och jobbet! Kul att kika på hus! :)

Svar: Tack så jätte mycket :) Ja, kika på hus är jätte kul.. Synd bara att det ska ta sån tid innan man hittar sitt drömhus.. Men det som väntar på något gott ;D
Jennie Johansson

LORISSA LOVEBOMB

Hej gulle. Minns du mig? Jag undrar om du fortfarande gör designer och om du har lust att uppdatera min? :)

Svar: Hallå hallå! Självklart minns jag dig, så dåligt minne har jag inte! ;P Jag gör inte så mycket designer längre, eftersom att lusten har blåst ur mig. Känner inte att jag har så mycket inspiration, tyvärr. Tycker det är tråkigt för jag älskar att designa, men förhoppningsvis kommer det tillbaka någon gång :) Antingen så letar du åt någon annan som vill ta sig ann din design, eller så har du lite tålamod och väntar tills jag funnit min inspo igen, men jag vet inte hur lång tid det tar ;P Så jag skulle rekommendera att du kollade dig runt efter någon, så får du en update på designen snabbare :)
Jennie Johansson

| http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

Gulle, ta din tid du, lust i största allmänhet kommer ju och går. Jag har nu kontaktat en annan tjej, men jag vill att du ska veta att jag är och var såååå nöjd med designen du gjorde. Jag grät typ! Men nu när jag flyttar, gifter mig, har tappat håret igen och så vidare så ville jag ha en nystart :) Men bara så du vet det - jag älskar den design du gjorde och jag är SÅ tacksam!

| http://lorissalovebomb.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)