Tillbaka till startsidan?

Äntligen är paddan min..


 
Jag har äntligen skaffat mig en iPad, 4th generation med Retina skärm.
Äntligen har jag en padda och nöjd till tusen är jag!
 
När vi landade i Luleå efter Kanada resan så var vi direkt och inhandlade den.
Jag hade sparat ihop en hel del pengar inför resan, för tanken var att jag skulle kolla på en platta där då Hjärtat sa att elektroniken var billigare där än här. I vilket fall som helst så var det inte så stor skillnad prismässigt samt att det skulle bli bökigare med garantier och grejer. Så beslutet blev att köpa en hemma, och det gjorde jag.
 
Jag velade ganska mycket fram och tillbaka gällande om jag skulle köpa iPad mini eller iPad 4th generation.
Eftersom att jag ville använda den till mer än att bara läsa tidningar/böcker samt ha bättre upplösning och skärm, så blev valet iPad 4th generation. Är helnöjd med den! Lika nöjd som jag är med min iPhone 5. Snabb, smidigt och väldigt amvändarvänlig. Det bästa köpet jag gjort sen systemkameran och iPhonen. Detta inlägg skrivs bland annat från plattan, och fler inlägg lär det komma från den. Den är smidigare att ha med sig än min dunderklump till Laptop. 
 
Har någon av er där ute en platta? Vilket märke och modell?
Är ni nöjd med den? Alltid kul att höra vad andra har och tycker om elektronik! 


FrökenTV, bloggen om tv och film

svar: vill jätte gärna åka till Vancouver och Toronto. Skulle typ vilja åka runt. Det ser så himla fint ut.

Svar: Vancouver är jätte fint :) Dock så hann jag inte se hela staden, men av det jag hann se :) Kan säga att om du ska resa till Kanada så bör du helst göra det mot hösten, typ Juli, Augusti eller September för på våren så regnar det mest bara! Det är inte så kul..
Vi hade några fina dagar, men det regnade en hel del också! :)
Jennie Johansson

| http://efji.blogg.se/
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Än har jag inte känt behov av att skaffa en sådan!

Svar: Okej! :) Ja, alla är vi ju olika med olika behov :)
Jennie Johansson

| http://patriciac.blogg.se
Marie

Ohh vad roligt och sicken läcker =D

Elin

Jag fick den senaste ipad i morgongåva av min man i december, stormtrivs med den! =)

Svar: Men det lät inte helt fel :) Härligt att höra att du med är nöjd med den.. ^^ Jag gillar, bland annat, att den är så användar-vänlig! :)
Jennie Johansson

Art By Tina - Konst & Fashion

Funderat på att skaffa en, men insåg att jag egentligen inte behövde komplettera min tekniska utrustning mer, allt jag behöver finns i min Macbook & iphone(s). Den dagen man kan använda adobes grafiska program i ipad - då införskaffar jag mig en.

| http://trueborn.blogg.se
Rebecka

Vad kul!

Sv: Tack desamma:)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)