Tillbaka till startsidan?

Loka likes Old School..


 
Har ni provat Lokas nyheter - Loka likes old school? De finns i smakerna Chocolate Shake, Lemon Pie och Strawberry Icecream.
 
Här om veckan så köpte vi hem alla smakerna för att prova dem. Jag kan säga att jag har aldrig gillat kolsyrat vatten, sältan i vattnet i kombination med den "bubbliga" eftersmaken i halsen har gjort att jag inte kunnat dricka kolsyrat vatten. 
 
Vi började med Chocolate Shake. Den var helt okej, men endast i små mängder. Den smakade väldigt mycket choklad och efter en stund vart det för mycket. Efter det vart det Lemon Pie, den smakade verkligen som en citron paj. Inte riktigt nå för mig då jag inte är så förtjust i citron. Men helt okej. Sist, men inte minst, av alla så provade vi Strawberry Icecream, den smakade verkligen som jordgubbsglass, och förvånad vart jag, för jag älskar den! Bokstavligt talat, älskar! Den enda av alla de olika kolsyrade vatten som jag kan dricka - och tycka om! 
 
Har ni inte tagit er tillfället i akt till att prova dessa så tycker jag verkligen att ni ska göra det fortast möjligast. Och till er som smakat dem, vad tycker ni? Vilken är er favorit? 


Sandra

Sv: Tack, desamma! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

svar: jag vill göra det :) men får se när det blir av. Men ska försöka få till en canada resa i framtiden alla fall.

Svar: Vet du vart i Kanada du vill då? :) Vi var ju i Vancouver.. Men det finns ju så mycket mer att se och utforska än bara den staden :)
Jennie Johansson

| http://efji.blogg.se/
Ellinor

SV: vi såg after earth! :D

Ååh så härlig helg de lät som! :)
idag har ja vart i stallet o sen har ja tränat, imorgon ska ja nog ta det lugnt tills kvällen för då ska ja till madkullen igen ^^

Svar: Okej, var den bra? :)
Men du, det lät ju inte illa ^^ Hoppas helgen var bra..
Jennie Johansson

Othilia Li

Den är verkligen JÄTTE god!!

Svar: Eller hur? Den är super god! Älskar den..
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)