Tillbaka till startsidan?

Månadens VIP-utskick från R.E.D.D Free..


 
Hämtade ut mitt VIP-utskick i helgen från R.E.D.D Free!
Detta utskick innehöll Absolut Torr's produkter. En kartong med våtservetter, en Dab-on, en påse och en broschyr. Samt tampong-boxen för detta utskick. Absolut Torr inriktar sig på att du ska vara 100% du, med 0% svett. Det är en effektiv antiperspirant som motverker svett och dålig lukt. Väldigt effektiv mot alla typer av svettningar, till exempel: armsvett, handsvett och fotsvett. Jag har inte hunnit testa dessa produkter än, ska bli intressant och se om de verkligen fungerar.
 

 
Vill ni också få gratis tamponger i brevlådan? Och få fina VIP-utskick?
Då tycker jag att ni ska gå in på R.E.D.D Free och registerar er. När ni fått ert första tampong-utskick så behöver du bara blogga om det, och maila länk till: [email protected]. Svårare än så är det verkligen inte. Ni måste även se till att svara på frågorna kring utskicket för att vara garanterad nästa utskick. Glöm inte det!


emma

sv. ja det var galet roligt! :D du borde prova, övervinna din rädsla! :D men jag förstår, det där med höjder är jobbigt för många. min kille har med lite höjdrädsla :)

Svar: Ja, höjdrädslor är inte att leka med. Får jag chansen att prova så ska jag ta den, även om det kanske slutar i att jag avbryter innan det riktigt börjat. Men man måste ju försöka i alla fall :)
Jennie Johansson

| http://emzaans.blogg.se
Liie

Jag tyckte faktiskt Absolut torr funkade, höll i ca 5 dagar! Tog på på kvällen och det sved som tusan men dagen efter kändes ingenting alls. Så jag rekommenderar att ta på den en kväll du bara ska vara hemma ifall det skulle börja svida och klia :)

Svar: Ja, jag provade Absolut Torr en kväll hemma och det sved och kliade som tusan.. Men dagen efter var det hur bra som helst och det funkade ju jätte bra! Absolut något som kommer att användas flitigt i sommar! :)
Jennie Johansson

| http://heyli.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)