Tillbaka till startsidan?

Sliter snart av mig allt mitt hår..


 
Jag håller på att bli tokig!
Sitter med designen och försöker få till det så det ser bra ut överallt, men jag får inte till det. På min dator ser det bra ut, men överallt annars (telefon, platta, annan dator) ser det jätte knasigt ut med Headern. Den hoppar jätte galet, inte alls där den ska vara. Vad gör jag för fel?
 
Någon vänlig själ där ute som vet varför det blir tokigt,
och kanske skulle vilja vara snäll och hjälpa?


Ellinor

SV: jaa precis det är ju så det är vissa dagar :)
Själv mår ja bra, är nog med liiite trött men inte så mkt :P

Svar: Så sant så :)
Jennie Johansson

IDA - Beautysecrets by me ♥

sv. Okej :D

| http://idasbeauty.se
Marie

Så fint du gör om

Svar: Tack snälla :)
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)