Tillbaka till startsidan?

So tell me, why is it, we're never happy?..


 
Ligger just nu i sängen i Arvidsjaur och ska försöka att sova lite grann.
Vi beslutade att åka hit över helgen eftersom att vi har lite fix på bilen att syssla med. Ska väl passa på att hitta något att fota medan jag är här, även om jag inte riktigt vet vad jag ska fota. Ni har inga tips på något kul och intressant som jag kan försöka fånga på bild? 
 
Jag ska ta mig lite tid att svara på era kommentarer i helgen. Har ett gäng av dem men då jag inte varit så aktiv på bloggen den senaste tiden så har dem blivit liggande. Men svar kommer, det lovar jag!
 
 


Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jag också. isadoras lack är nästan favoriten för mig:)

| http://patriciac.blogg.se
basebollivet.blogg.se

Hoppas du får lite sömn då! :)

Jadå, det känns bra :) Vi hade supertrevligt, kul att "bonda" lite med tjejerna ibland och få ihop gruppen. Det är härligt. De var supergoda!! Så testa!

Haha det ska jag göra, jag lovar. Får bli såpbubblor så fort vi är hemma igen.

Svar: Jag ska verkligen testa, så fort jag får möjlighet :)
Har du testat fota nå såpbubblor än då? :D

Kram!
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)