Tillbaka till startsidan?

Up, up and away..


 
Hur svårt är det inte att fota såpbubblor egentligen?
Lillebror och Hjärtat spenderade en hel del tid utomhus och blåste såopbubblor, samt jagade dem för att spräcka dem. Tyckte att det var passande att bege mig ut då och försöka fota dessa fina bubblor, men nästan ingen bild blev bra. Är ju jätte svårt att få till såpbubblor på bild. Har ni provat fota såpbubblor någon gång? Blev ert resultat bra?
 
Ska prova på att fota ännu mer bubblor, och hoppas på att få ett bättre resultat!


Carro

Det är svårt! Fast, jag tycker inte att din bild blev så pjåkig ändå. Blev ju faktiskt bra :)

Svar: Tack :) Såpbubblor är inte lätta att fånga på bild.. Har du provat? :) Om inte så rekommenderar jag att du testar, man kan ha turen att få sig ena bra bilder..
Jennie Johansson

| http://carrolu.blogg.se
basebollivet.blogg.se

Sjukt svårt. Vilket är trist för dem är ju så fiiiina. Nu måste jag köpa såpbubblor. DAMN IT! ;)

Svar: Ja, såpbubblor var inte att leka med. Det var en riktig utmaning, men jag lyckades ganska bra :) köp dig såpbubblor också fotar du järnet! Glöm inte bort att publicera resultatet så jag får se ;)
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)