Tillbaka till startsidan?

Will it go through, or will it fail?..


 
Nu är vår nya bil och får sin dom!
En besiktningsman kollar just nu på bilen, ska bli intressant och se om den går igenom eller inte. Oavsett vilket så blir den kvar här i Arivdsjaur ett tag till, eftersom att det är lite saker vi ska fixa på den innan den rullar hem till Piteå.
 
Bilen på bilden är vår gamla 745:a. Den ska vi sätta i ordning och sälja vidare.
Taggar: Arvidsjaur, Besiktning, Bil, Piteå, Volvo


Ellinor

SV: hihi eller hur! :)

Jaa, har du haft en bra dag än så länge? =)

Svar: Jo, det har jag. En lugn och stilla dag än så länge.. Skönt det då det bara regnar och regnar! :)
Jennie Johansson

Ellinor

SV: okej :)
Jaa om man tar de lugnt en dag kan de va ganska mysigt med regn ^^

Svar: Jo, regn kvar vara ganska mysigt! Men inte om det regnar flera dagar i sträck :P
Jennie Johansson

emma

sv. tack så mycket!!! :D behöll klänningen/jumpsuiten ändå! känns rätt och bra nu så här i efterhand. och om jag ångrar mig så har jag några vänner och bekanta som vill ha den haha! :D

Svar: Men bra att det löste sig! :)
Jennie Johansson

| http://emzaans.blogg.se
Ellinor

SV: jaa verkligen, särskilt om de regnar på kvällen tycker ja ^^

Svar: Jag tycker att åska och regn endast är mysigt på kvällarna. Dagtid blir man så trött och hängig av det ;P
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)