Tillbaka till startsidan?

I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it..


 
Förra veckan hämtade vi ut våra pass - mitt första pass någonsin. Jag har ju, som jag nämnt tidigare, aldrig varit utanför Sveriges gränser, så då har ju ett pass varit lite onödigt. Men nu äger jag ju ett, äntligen. Kanske att man hinner fara ut och resa några gånger innan det går ut.
 
En av mina andra hemligheter är anledningen till varför vi har fixat pass. I sköna maj åker vi utomlands, men inte riktigt vart som helst, utan till Kanada. Ingen solsemester direkt, men de finns så mycket annat att se och göra än att sitta på en strand och glo. Ska bli intressant att åka till Kanada - Vancouver för att vara exakt. Finns nog mycket att fota och se. Dock är det en svindyr resa, inte direkt billigt att åka till Kanada, men vad fan. Man kanske bara får en chans att åka dit så då måste man passa på.
 
Vi reser med Hjärtats mamma, mormor och morfar, och anledningen till varför det blir just Kanada är för att Hjärtats lillebror bor där för tillfället. Spännande att se vart han bor och hur han har det.


basebollivet.blogg.se

Åh Vancouver. Gud vad härligt!! :)

Svar: Det är supergott och en stor hit här i USA! :) Try it.

Jo det ändras hela tiden så när man kommit in i en rutin så byts den ut igen. Och så flyttas man mellan olika tidszoner. Man blir knasig :)

Svar: Ja, det ska bli riktigt intressant att resa till Vancouver :)
Kanske måste prova de där då.. ;) Lät riktigt intressant om inte annat :)

Det kan jag verkligen tänka mig. Jetlag och knasiga rutiner för en lite knasig. :)
Jennie Johansson

Madeleine Jonsson

härligt att åka till kanada, dit skulle jag också vilja åka

Svar: Får du möjligheten så är det bara att åka! :D Ska bli spännande att se hur det är i Kanada ^^
Jennie Johansson

Marie

Nej ohhh vad roligt =D,

Svar: Eller hur? :) Ska bli riktigt spännande :)
Jennie Johansson

Sara

Vad kul att åka till Kanada! Dit skulle jag också vilja åka!

Svar: Ja, verkligen! Längtar som attan.. Synd bara att det är svinigt dyrt att åka dit :/ Får du möjligheten att åka dit någon gång så tycker jag att du ska göra det! :D
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)