Tillbaka till startsidan?

Granville Park..


Nu ligger vi på hotellet och bara är en stund. Klockan är snart 16.30 och vi har varit på vift sen kl 9 imorse.

Vi tog oss en sväng till Granville Island och strosade runt. Har gått, allt som allt, omkring en mil idag och eftersom att solen värmer friskt så har det varit ganska jobbigt. Jag måste köpa solskyddsfaktor, för bränt mig har jag redan gjort. Det är omkring +25 grader i skuggan och strålande sol.. Trodde jag verkligen inte, det är ju sommar! Har gått omkring i kortbyxor och linne, super härligt!

Ska snart möta upp Anton någonstans, vart vet jag inte och vad vi ska göra har jag heller ingen aning om. Men det ordnar sig! Nu vet ni att jag lever och mer uppdatering kommer senare!

Här får ni se en bild från fina Vancouver. Det är Down Town Vancouver, och till vänster på bilden (som inte syns) finns Granville Island.

 

Vackert eller hur?

 

 



Marie

Härligt att du mår bra och vackert =D

Svar: Det var jätte vackert! :) Och jag mår bra.. Har dock inte haft så super bra bloggsug den senaste tiden! :/ Men så blir det ibland.. Hoppas att ni har det bra, och att Bellman mår bra..
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)