Tillbaka till startsidan?

Att hitta sitt hus är fasen inte lätt..


 
Det här med att hitta sitt hus är inte lätt.
Vi har letat och letat ett bra tag nu, och ärligt talat så börjar jag bli väldigt less. Hittar vi inget hus innan vintern så blir det inget husköp förrän åt våren/sommaren. Vi tänker vara smart och låta bli att vi köpa hus på vintern då man inte ser grunden och tomten ordentligt. Kollade på ett hus i veckan som vi trodde skulle kunna passa oss, men ack så fel vi hade. Var inte alls något för oss, och det kom vi fram till på plats - så letandet fortsätter. Två hus är funna som har det vi vill ha, på papper. Men frågan är om de lever upp till våra förväntningar då vi väl kommer på plats - förmodligen inte. Ska försöka vara positiv och tänka positivt, men det är inte lätt då allt man hittar är skit. 
 
Som ni ser på planlösningarna ovan så vill vi ha minst 4 sovrum, och det är banne mig inte lätt att hitta ett hus som lever upp till våra förväntningar - och som har så många sovrum. Vi vill ha ganska stor tomt, dubbelgarage, bra planlösning, bra uppvärmning, bra pris - och hur lätt är det att hitta? Jag tror inte att vi hittar något hus i år i alla fall, men jag ska försöka vara positiv. Man kan ju bli glatt överraskad. 


Sara Jansson

Sv: Tack så jättemycket! :) Jag blev faktiskt förvånad att bilderna blev såpass bra som de blev! Använder inget speciellt objektiv heller så ^^

| http://sarathemagnific.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)