Tillbaka till startsidan?

Då var denna påsken till ända..


 
| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Idag har vi varit till Anneli, Mika och Algot.
Vi grillade gomat och bara umgicks, riktigt trevligt. Algot är verkligen en charmknutte utan dess like, hur sabla söt som helst - nästan så man skulle vilja äta upp honom. Verkligen ett jätte bra avslut på denna påskhelg. Imorgon återgår vi till vardagen efter långledigheten, få tillbaka lite rutiner och vanor igen. 
 
Designen är förnyad, vart så less på den tråkiga designen jag hade. Nu kanske mina bilder får lite mer utrymme och syns på ett annat sätt. Samt att bloggen blev lite personlig igen, så som det ska vara. Har slagit ihop min fotosida med min blogg, så har jag allt samlat. 


Olivia

Åh, vad söt!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)