Tillbaka till startsidan?

Tiden bara springer iväg..




Nu är det nära..
Snart har vi vårt hus, och jag längtar innerligt. Ska bli spännande att äntligen få komma på plats och få fixa och dona som vi vill i något som verkligen är vårt. Vi packar för fullt och lever i ett mindre kaos, men det accepteras fullt ut av mig. Jag hatar när det inte är ordning och reda, har lite mani kring det. Men just nu får det gärna vara ett bombnedslag då jag vet att något gått väntar runt hörnet. Bland det första vi måste göra när vi kommer till huset är att rycka, vad som känns som, en miljard buskar som står tätt på grunden. Helt ärligt så ser jag även fram emot det, spännande!

Annars händer det inte så mycket hemma hos oss. Vi går mest och väntar.. Den som väntar på något gott!



Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Spännande att ni ska flytta till hus :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)