Tillbaka till startsidan?

Bra avslut på födelsedagskvällen..


Igår fick jag lite besök.
Anneli, Mika, Algot och Lidas har var här och sa grattis samt åt lite fika. Riktigt trevligt då ens närmaste kommer förbi, säger grattis och bara surrar bort en stund. Algot var lika charmig som vanligt - världens myspojke. Hjärtat hade köpt en tårta från Ekberg's åt mig, en bukett med tulpaner och var nästan redo med att säga grattis till mig då jag kom hem. Jag tror att jag var lite för snabb hem, för han var inte riktigt redo - men det var gulligt och mysigt ändå. Han lagade gomiddag åt oss (Marinerad fläskfilé, klyftpotatis, beasås och pepparsås) och det var riktigt gott. Undra om jag ska låta han laga mat lite oftare, för han är riktigt duktig på det. Efter middagen vilade jag en stund - var så grymt trött efter jobbet så behövde lite vila innan besöket kom. Sen vart det mys med kära vänner. 
 
Hade en bra födelsedagskväll, med underbara vänner. Mycket skratt, bebismys och surr - precis som det ska vara.
 
 
 
| Canon EOS 1100D + EF 50mm f/1,8 II  |


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)