Tillbaka till startsidan?

Det är trevligt att solen vill kika fram..


 
Här har vi verkligen sjukstuga.
Den ena sjukan avlöser en andra och vi blev dåliga båda två. Hjärtat har legat risig sen söndag och jag sjuknade in ganska ordentligt igår. Låg i natt och huttra under täcket med feber på 38,8 med två febernedsättande i kroppen - väldigt jobbigt kan jag lova. Slutade med att det blev ett besök på vårdcentralen idag för att få reda på vad som är fel, och ett svar fick jag allt. Har en infektion i kroppen, hur trevligt är det då? Hjärtat är på bättringsväg medan jag fortfarande är hängig. Har fått utskriven penicillin nu, så förhoppningsvis vänder det inom kort. Är jävligt trött dock, känns som att jag inte gör annat än sover för tillfället. Men det är bra, eftersom att kroppen självläker då. 
 
Bilden är tagen med min iPhone under promenaden med Anneli, Algot och Java.


ADARAS Blogazine

Wow vilken vacker bild! Krya på er! <3

sv: ååh du är för söt, tack igen!! :D

Svar: Tack snälla! :) Dock "bara" en iPhone bild.. Hade nog blivit en bättre bild om jag fotat med systemkameran. Menmen, denna funkar lika bra ändå :)
Säger bara sanningen! Håll utkik imorgon (fredag) för då är du länkad igen :)
Jennie Johansson

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)