Tillbaka till startsidan?

Ibland går det inte alltid som man vill..


Sitter och kodar för fullt. 
Känns som att ögonen snart kommer att vara fyrkantiga eftersom att jag har suttit, mer eller mindre, hela dagen med att koda en ny design till bloggen. Eftersom att jag kräver förändring och förnyelse ganska ofta så har jag sällan en design länge. Vet på ett ungefär vad jag vill åt, men har inte riktigt hittat dit än. Mitt största problem är headern, jag vet inte hur jag vill ha den och jag vet inte om jag ens vill ha en överhuvudtaget. Men hur gör man det på ett snyggt sätt då? Hur gör man det snyggt utan och hur gör man en snygg header om man ska ha en? Vilket problem jag sitter med. Har alltid tyckt att det är svårast att fixa till en header på bästa sätt, men nu är det nästan skamligt hur sabla svårt det ska vara. Inget jag knåpar ihop passar ihop med resten, inget ser någorlunda bra ut, allt är skit. Hur löser man det problemet?
 
Usch, så ledsamt. Ingen som har något förslag på header? Jag har verkligen fastnat och det känns som att jag inte kommer att komma någonstans..


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)