Tillbaka till startsidan?

Man kan alltid hoppas..


| Canon EOS 1100D + EF 50mm f/1,8 II  |
 
Torsdag idag och vi har varit på husvisning.
En husvisning avklarad precis efter lunch och om drygt två timmar ska vi iväg på en till visning. Första visningen var inget för oss, huset hade potential men det var inget hus vi kände att vi ville lägga pengar på. Tror inte att vi skulle trivas där. Får väl se om det andra huset är något att ha - har inte direkt några förväntningar eller förhoppningar på det. Men man vet aldrig. Har andra visningar inbokade nästa vecka också, får väl se om de kan vara något. 
 
Jag vill verkligen hitta ett hus snarast. Ett hus man kan göra till sitt kryp in, som man trivs och mår bra i. Inte bara det, jag vill även hitta ett bra hus så vi får hem katterna. Saknar faktiskt att ha dem hemma.


Moa

Har en frågestund på min blogg! Ställ gärna några frågor :) kramiz!

| http://nattstad.se/vestman
Jarina

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir! Kram :)

| http://jarinafoto.blogg.se/
Frida - FotograFia

Sv: Ja det var riktigt kul :)

| http://blogg.fotografia.se
Cissi

Stressa inte bara när ni söker hus, försök känna efter när ni kliver in genom dörren - känns det hemtrevligt eller helt främmande? är det det förstnämnda så då är det bara att köra. Man ska inte investera så mkt pengar i något man inte har en bra känsla om, det blir aldrig bra typ ^^ Sedan är ju en bra sak oxå att som sagt inte ha för höga förväntningar :) Lycka till! kram Cissi

Svar: Ja, första intryck av huset är viktigt. Jag vill att det ska kännas rätt direkt man kliver in i huset, men det känns lite som att det aldrig kommer att ske. Vi har letat hus i snart ett år, kollat på hur många hus som helst men aldrig hittat något som ens är i närheten av rätt. Helt tragiskt, men det kommer väl när det kommer. Men det är svårt att inte känna hopplöshets känslor till och från. Tack snälla, vi behöver alla lyckönskningar vi kan få tror jag :D Kram!
Jennie Johansson

| http://cississaga.blogg.se/
Isabella Berger - Fotografi

sv; tack så hemskt mycket! :D
Om du känner någon som har häst så kan du ju fråga om du får följa med och försöka fota lite, har du ett zoomobjektiv så kan du ju stå på lite avstånd, kanske till och med bakom ett staket, men oftast skulle jag vilja säga att hästar är otroligt snälla djur. Men förstår att man kan bli rädd för dem, dem är ju inte precis som en katt eller hund, dem är ju rätt mycket större än så haha! :p

Svar: Jo, har kusiner som har hästar. Så är ju inte omöjligt för mig att få vara med och fota.. Men jag har så svårt att vara i närheten av dem och de känner ju av att jag är rädd och orolig och det skapar inte en bra situation. Får väl se om jag vågar mig på det någon gång, för hästar är otroligt vackra att fota. Ska försöka ta mig ann mina rädslor, men inte just nu :) Har inte ett tillräckligt bra zoomobjektiv för att kunna stå på tillräckligt bra avstånd, tyvärr. Jo, det är ganska stor skillnad på häst jämte hund och katt :P
Jennie Johansson

| http://szalai.blogg.se
mot plus

ja precis jag tycker det!
åå så mysig bild:D
precis, hitta hem är inte det lättaste!

Svar: Jag håller en tumme för dig så du får din hörna! :D Tack, Ivy är en mysig katt på sina egna villkor ;D Nä, att hitta rätt hus tar verkligen tid. Vissa verkar ha så lätt för att hitta ett hem, men för oss är det tydligen väldigt omständigt :P
Jennie Johansson

| http://motplus.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)