Tillbaka till startsidan?

Vecka 5, dag 6 - Hiss & Diss - Sociala medier..


Nu är det lördag igen och dags för ännu en Hiss & Diss. 
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna Hissa och Dissa sociala medier, visst jag har många tankar och åsikter gällande sociala medier. Men jag delar bara med mig av lite grann, så får vi väl se om jag är ensam om att tycka såhär eller om ni delar mina åsikter.
 
Hiss: 
- Hela världen finns på din datorskräm.
- Snabba nyher både från nyhetssidor och vänner.
- Möjligheterna att förmedla sina tankar, känslor och åsikter med omvärlden.
 
Diss: 
- All störande reklam som man inte är intresserad av.
- Alla spel runt om på sociala medier som man inte alls vill spela.
- Alla förfrågningar man inte vill ha och allt spam som driver en till vansinne.
 
Hiss- och Diss-listor är verkligen jobbiga, eftersom att i de flesta fall så kommer man inte alls på något som passar in. Eller så är det helt tråkiga och onödiga saker som ploppar upp i skallen på en. Vad tycker ni om Hiss och Diss? 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Liie

Jag älskar att läsa hiss och disslistor! Speciellt disslistan, tycker det är ett roligt och lite annorlunda sätt att få lära känna en person på :) Jag tycker i alla fall din lista blev bra!

Svar: Ja, jag tycker om att läsa hiss och diss hos andra. Men jag har skitsvårt att få ner en egen lista :P Kräver mycket tankekraft, och ibland har man inte riktigt hjärnan med sig! ;D
Jennie Johansson

| http://heyli.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)