Tillbaka till startsidan?

Vecka 5, dag 7 - Statusuppdateringar/inlägg som stör..


5 slags statusuppdateringar / inlägg du stör dig på på sociala medier. 
Ja, då var vi där med att lista saker igen och när det kommer till detta har jag hur mycket som helst men vet inte om jag vill delge allt till er. Men jag listar några saker och lyckas jag få ihop fem stycken så är det ju jätte bra.
 
- Tyck synd om mig statusar/inlägg. Det är mer än en person som skriver såna. Visst att man skriver statusar/inlägg ibland där man uppger det faktum att man är sjuk eller dylikt. Men inte då det blir var och varannan dag, då blir man jävligt less.
- Reklam-statusar. Jag vill inte ha reklam om allt, utan är jag intresserad av något så letar jag upp det själv. Reklam-inlägg på bloggar kan jag ta, för det kan vara intressant information. Men reklam på, bland annat Facebook, klarar jag mig verkligen utan.
- Statusar/inlägg som berättar allt du gör, när du gör det och hur du gör det. Jag behöver inte minut för minut uppdatering gällande alla. Är jag intresserad så frågar jag, man behöver inte tvinga på mig information.
 
Nä, jag kommer inte på något mer. Jag tror att de där tre punkterna har redogjort för det jag stör mig på mest. Finns säkert mer, men kommer, som sagt, inte på något mer.
 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Carro

Första punkten alltså! Håller med dig till fullo, jag håller seriöst på att bli tokig varje gång jag läser vissas kröjmstatusar. Är ju endel som skriver såna typ varje jäkla dag och ibland flera gånger om dagen. Orka ens :-P

Svar: Eller hur? Det finns inget värre.. och man slutar tillslut läsa alla inlägg från de personerna eftersom att man tror att allt bara ska vara kröjm, även om fallet inte riktigt är så. Tråkigt, men sant. Livet kan inte bara vara pest och pina för vissa, och är det de kanske de ska söka hjälp, för det är inte sunt. Man mår ju inte direkt bättre av att kröjma :P
Jennie Johansson

| http://carros.vimedbarn.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)