Tillbaka till startsidan?

Vecka 6. dag 1 - Hur ser ditt drömhem ut?


Mitt drömhem går inte att visa i bilder.
Så som mitt drömhem ser ut finns bara i mitt huvud och kan inte visas föränn jag har ett hus att förvandla till mitt drömhem. Hoppas verkligen att vi hittar vårt hus snart, för jag har så mycket tankar och idéer som jag vill förverkliga. Finns så mycket jag vill göra och fixa, men inget att fixa med. Ni ska få se hur mitt drömhem ser ut när vi har hittat huset och satt vår egna prägel på den. Tills dess får ni nöja er med detta tråkiga inlägg utan någon riktig information om hur mitt drömhem ser ut. 
 
Denna vecka har överrubriken Hemma. Är ni sugna på att vara med i denna utmaning ni också? Då är det bara att ni hoppar in. Ni hittar all information och listan i helhet hos Liie.se - direktlänk till 365dagarsutmanings-inlägget här!
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)