Tillbaka till startsidan?

Vecka 6, dag 2 - Rotande i badrumsskåp..


Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten?
Ärligt talat så bryr jag mig inte alls om det. Har inget där att dölja och vill folk kolla i mitt badrumsskåp - varsågod. Där finns endast tandkräm, tandtråd, någon rakhyvel och extra rakblad. Det vill säga - inget intressant. Så vill folk kolla så är det bara att kolla.
 
Synd att jag inte har hunnit eller orkat fixa bilder till mina utmaningsinlägg, så de blir så tråkiga utan. Men någon gång under detta år så bör jag hinna fota några bilder som passar något inlägg här. 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Jessica Högberg

haha, titta i badrumsskåp är ju ett måste;)

Svar: Haha, jasså? Inte för mig i alla fall. Jag är inte speciellt sugen på att snoka bland andras grejer :)
Jennie Johansson

| http://lchftrollet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)