Tillbaka till startsidan?

Vecka 6, dag 3 - Vilken stil har du hemma?..


För tillfället har vi som många andra svenskar hemma. 
Det vill säga äkta IKEA-stil. Nästan allt i lägenheten kommer från IKEA. Så ja, ni kan nog lista ut lite hur min stil hemma är då? Väldigt enkla och stilrena möbler och allt går i vitt - förrutom soffan, datorstolarna och databordet typ. Egentligen så skulle jag ha kunnat fixa bilder på hemmet så ni hade kunnat få se, men jag känner inte att jag vill fota vårat röriga hem. Väntar med mer fotande av hemmet tills vi har flyttat. Så ni får kika in i kategorin Hemma, där finner ni lite bilder på vårt nuvarande hem. 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Jessica Högberg

Ikea stilen glömde jag! ;)

| http://lchftrollet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)