Tillbaka till startsidan?

Vecka 6, dag 4 - Vilken prydnad skulle du ha sparat?..


Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det?
Denna fråga är nog bland de svåraste hittills - för jag tror inte att jag har någon speciell prydnad som jag skulle spara. Inte vad jag kan komma på just nu. Jag har kollat mig omkring, jag har letat, men jag hittar ingenting som jag känner att jag absolut skulle spara. Som jag absolut måste ha kvar. Allt är utbytbart - på gott och ont. 
 
Har ni någon speciell prydnad som ni känner att ni absolut måste ha kvar? Berätta gärna - skulle vara kul att få se vad mina läsare har för speciella prylar som betyder mycket. 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Jessica Högberg

Hade också svårt för denna... har typ inga prydnader=))

Svar: Haha, då var det verkligen svårt. Jag har hur mycket prydnader som helst, men ingen som inte är utbytbar om man säger så :)
Jennie Johansson

| http://lchftrollet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)