Tillbaka till startsidan?

Vecka 6, dag 7 - 5 saker som aldrig kommer in i ditt hem..


Nu var vi där igen med att lista saker. 
Detta är fasiken inte lätt - att lista är inte min starka sida. Vet inte ens om jag har fem olika saker som absolut inte får komma in i mitt hem. Tror att jag kanske måste ta hjälp av Hjärtat på denna, för jag kommer bara på en sak. 
 
Fem saker som aldrig kommer in i mitt hem: 
- Furumöbler kommer aldrig någonsin in i mitt hem igen, om de inte är ommålade till vitt. 
- En tjockteve kommer då definitivt aldrig att få komma tillbaka, om de ens säljs såna längre? 
- Rottingmöbler, måste ju vara bland det gräsligaste som finns.
-
 
Så mycket blev det av de fem sakerna. Kommer verkligen inte på något mer.
Vad tycker ni? Vad har ni för saker som absolut inte skulle få komma in i ert hem? 
 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)