Tillbaka till startsidan?

Vecka 8, dag 2 - Vad säger andra..


Vad säger andra människor när du sjunger?
Ja, vad säger dem? De flesta säger ingenting egentligen. Jag ställer mig ju inte direkt och sjunger var och hur som helst. De flesta som har hört mig sjunga har då inte sagt att det låter förjävligt, men inte att det låter bra heller. De är ganska neutrala. Ärligt så är jag inte så brydd heller om vad andra anser om min sångröst, jag är ingen sångerska och kommer aldrig att vara det. Att yla till radion då man städar eller kör bil - det gör jag gärna. Skulle aldrig ställa mig på scen inför publik och sjunga. 
 
Jag har inget videoklipp att visa från då jag sjunger - ett sånt klipp kommer jag aldrig att spela in heller. Vad säger människor om er sångröst? 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)