Tillbaka till startsidan?

Vecka 8, dag 7 - 5 låtar du rekommenderar..


Nu har vi äntligen en dag då jag kan rekommendera ordentligt!
Jag tänkte faktiskt lägga upp fem youtube-klipp med mina favoritlåtar just nu, så ni får gärna lyssna på dem om ni vill. Kan tänka mig att många inte riktigt har samma musiksmak som mig, men ni får gärna ge er åsikt - om ni känner för det. Här kommer dem, helt utan inbördes ordning.
 
 
 
 
 
 
Vad har ni för musiksmak? Samma som mig eller något helt annat? Ni får gärna tipsa mig om era favoritlåtar.. 


Fotograf Annie

Gillar det :)
Själv lyssnar jag på väldigt mycket olika musik, det går i perioder.
Typ Iron Maiden, Aerosmith, Takida, In Flames, John Mayer, Colbie Caillat, Bon Jovi, AC/DC, Queen, Robbie Williams, Martin Stenmarck... :P

Gruppen Fall With Grace gillar jag också, de är bra och sen är det kul att jag har fotat dem :P

Svar: Ja, man har ju perioder i livet. Ena stunden är det fartfylld musik, andra stunden är det lugn musik osv. :)
Jag har nog aldrig hör något från Fall With Grace, inte vad jag kan komma på i alla fall. Tror att jag får googla dem :D Åh, vad kul att ha fått fota ett band :D
Jennie Johansson

Cissi

Five finger death punch äger :) Såg dem nu i november med älsklingen på Hovet då de var förband till Avenged Sevenfold ;D Fy fasen vad mäktigt det var, haha ^^

Svar: Åh, nu blir jag ju avis! :D Jag vill också se FFDP live :P Kan tänka mig att det var grymt mäktigt! :D
Jennie Johansson

| http://cississaga.blogg.se/
Fotograf Annie

Det går verkligen i perioder. Fall With Grace är ganska nya, de finns dock på Spotify :) Känner sångerskan i bandet, vi bodde i samma korridor förut :)

Svar: Okej, ska leta reda på dem senare och se vad det är för något :) Alltid spännande med ny musik :) Åh, det var ju lite spännande :D
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)