Tillbaka till startsidan?

Vecka 9, dag 2 - Andras hem..


Bryr du dig om hur städat andra har det i sina hem när du besöker dem?
Ibland gör jag det och ibland inte. Det beror lite på. Att det är lite oreda hos andra och stökigt bryr jag mig inte så mycket om. Men är det en gigantisk oreda och jätte stökigt samt skitigt så bryr jag mig mycket - då vill jag helst vända på klacken och gå ut genom dörren igen. Får så sjukt ont i magen och kan inte vara i sånt kaos. Jag brukar sällan vara sen med att erbjuda min hjälp till att få ordning - om det nu inte är för stor oreda. För mycket kaos och för skitigt, då går jag därifrån istället. Man vill ju inte bli sjuk av att hälsa på någon. 
 
Är någon av mina läsare som mig? Eller bryr ni er inte alls?


FrökenTV, bloggen om tv och film

typ samma för mig.. Gör inget om det är lite stökigt men finns gränser.

| http://efji.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)