Tillbaka till startsidan?

Snälla, ge mig vår och sommar nu..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Någon mer än jag som längtar till sommaren? 
Det är så sabla kallt ute just nu att man verkligen inte vill gå ut. Vi har runt -18 just nu, men tydligen ska det bli runt -29 natten mellan lördag och söndag. Usch, helt hemskt kallt. Nog kan det väl ändå bli sommar tycker jag. Jag är verkligen ingen vintermänniska och har aldrig varit, kommer alltid att föredra sommaren. 
 
På allt detta så har vi även en trasig motorvärmare på bilen, vilket betyder att alla gånger vi startar bilen så tar motorn lite stryk, det känns inte heller bra. Men vad ska man göra de gånger man verkligen måste köra? Finns inte så mycket att göra. Tur att vi kör en volvo, som tål det mesta. De gamla modellerna av volvo är som pansarvagnar, de tål det mesta - jävligt underbart. Men det känns ändå inte bra att starta den i denna kyla, tacka gudarna för att vi ska till Arvidsjaur snart och äntligen kan byta motorvärmare. Fast vem vet, då kanske polar kylan försvinner? Ja, det vore då inget ovanligt. 
 
Vad föredrar mina läsare, vinter eller sommar? Eller varför inte vår eller höst? Vilken årstid mår ni som bäst i skulle kunna stanna i lite extra länge? 
Taggar: Arvidsjaur, Bil, polar kyla, sommarvsvinter


Jessica Högberg

Sommar lätt!! Våren är härligt när hoppet återkommer;) Du har alldeles för kallt!! Försvinner kylan tills du får ny motorvärmare så har du ju i alla fall en;)
Hade lite tur där som har en morbror som är skådis=))

Svar: Ja, våren är härlig men nog vill man allt ha sommar. Speciellt i denna kyla, då känner man verkligen hur man saknar värme. Sant, jag får en motorvärmare i alla fall, och då har jag en till nästa iskalla period :P
Jennie Johansson

| http://lchftrollet.blogg.se/
Carro

Kul att du skriver vilken utrustning du fotat med :-) Tycker att du gör det bra som får fina och levande bilder även med standard-objektivet. För det är faktiskt inte bara att fota och tro bilderna ska bli bra med det objektivet. Är det väl visserligen inte med något objektiv, men ändå. Just med det objektivet så är det faktiskt inte så lätt :-)

Svar: Du ville ju veta vilken utrustning fotona är tagna med, dock har jag endast 2 objektiv som jag använder. Blir väl att köpa fler senare, men inget som prioriteras just nu :) Nä, det är inte bara kllicka av och fota, utan det gäller att verkligen hitta rätt och det ska vara rätt ljus osv. Så mycket som ska spela in för att det ska bli rätt, och sen underlättar det att ha ett bra redigeringsprogram för att rädda bilder som inte är riktigt bra.. :)
Tack snälla du :)
Jennie Johansson

| http://carros.vimedbarn.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)