Tillbaka till startsidan?

Vecka 1, dag 1 - Hur tror du att det kommer gå?


 
Ja, hur tror jag att denna utmaning kommer att gå för mig? 
Helt ärligt, så har jag ingen aning. Jag hoppas att det kommer att gå bra och att jag kommer att lyckas få igenom ett inlägg per dag. Men jag kan ju inte veta, och rätt vad det är så sitter jag där utan blogglust, men eftersom att jag kommer att ha ett tema varje vecka och en rubrik varje dag att skriva efter så hoppas jag ju att det kommer att hålla igång mig. Jag hoppas, och vill tro att det kommer att gå vägen. 
 
Är ni sugna på att vara med i denna utmaning ni också? Då är det bara att ni hoppar in. Ni hittar all information och listan i helhet hos Liie.se - direktlänk till 365dagarsutmanings-inlägget här!
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


OLIVIA

Spännande utmaning :D
kramis♥

Svar: Eller hur? :) Du kanske skulle vara med? :D
Kram!
Jennie Johansson

| http://olivialice.se
Jessica Lindström

Jag tror du fixar det ;)
Jag kommer nog klara av hela året, speciellt om man tidsinställer några inlägg ibland så blir det ju inte en grej man "måste" göra varje dag, utan då är det redan färdigt :)

Jag känner mig peppad inför det här bloggåret!

Gott nytt år!

Svar: Tror du det? :) Inte illa att höra att någon tror på en ;D Jag känner mig ganska taggad, men man vet ju aldrig om lusten kommer att tryta. Jo, jag vet att man kan tidsinställa och det har jag redan gjort med hela första veckan ;D Tänkte lite smart där..
Har varit in och läst i din blogg några svängar.. Riktigt fin blogg har du! :)

God fortsättning till dig, och hoppas att ditt 2014 blir underbart! :D
Jennie Johansson

| http://jlboxskylt.blogg.se/
Carro

Kanske man skulle ha kört den där utmaningen. Men frågan är ju om man skulle komma ihåg vartenda inlägg ;-P Men samtidigt, då har man ju något att skriva varje dag. Typ som dagar man har bloggtorka :-)

Svar: Det är bara att tuta och köra! ;D är inte hela världen om du glömmer inlägg, men det kan vara bra att ha lite hjälp till att blogga ;D en liten känga i röven ;)
Jennie Johansson

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)