Tillbaka till startsidan?

Vecka 1, dag 4 - Hiss & Diss 2013..


 
Nu är det dags för en Hiss & Diss lista över året 2013. 
Eftersom att det inte står hur många grejer man ska lista så kommer jag endast att ta tre stycken. Känner att annars kan det bli lite för klurigt att komma fram till vad jag vill hissa och dissa. Mitt minne är lite för dåligt för det.
 
Hiss 2013: 
- Vi fick ett lånelöfte & kunde äntligen aktivt söka efter vårt hus.
- Vancouver, min första resa utanför Sveriges gränser. Någonsin!
- Jag tog mig i kragen och skaffade mitt körkort, istället för att dra ut på det ännu längre.
 
Diss 2013: 
- Vi har letat som dårar efter hus men ännu inte hittat något.
- Har hänt en del negativa, privata saker som verkligen är en stor diss.
- Att inte katterna har fått komma hem, men man vill inte utsätta Mew för det i hans ålder.
 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Unn

Hej, gå gärna in på min blogg och titta runt lite! Jag har tävlingar nästan varenda vecka och nästa vecka ska jag ha en tävling som jag kallar "bästa bloggen vecka 2" :D <3

http://unnstjerndahl.horseworld.se

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)