Tillbaka till startsidan?

Vecka 2, dag 2 - Hur var du som barn?


 
Inte är det lätt att försöka skriva om hur man var som barn.
Jag var ett ganska snällt barn med mycket bus och påhitt. Eftersom att jag inte minns så mycket själv från tiden då jag var barn, så får jag lov att lita på vad människor runt omkring mig säger om den saken. Hade en låtsaskompis som följde med mig vart jag än for och som hittade på bus med mig. Denna låtsaskompis kommer jag inte ihåg, men nog har man allt hört många historier om denne herre. Han var nämligen en vuxen människa som körde egen bil, och jag var sådär 2 - 4 år gammal, låter lite knasigt i mina öron. Men för mig var han verklig då.
 
Ärligt så vet jag inte vad jag ska skriva under denna rubik, eftersom att det är svårt att försöka berätta något man inte själv vet om. Min plan var först att skanna in ett fotografi från då jag var liten och publicera det med inlägget, men kände att det blev för personligt.
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


OLIVIA

Åh hade också en låtsaskompis!!
kramis♥

| http://olivialice.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)