Tillbaka till startsidan?

Vecka 3, dag 1 - Vilken är din favoritfilmgenre?


Jag har ingen favoritgenre direkt, däremot gillar jag lite av allt möjligt.
Gillar sånt som är bra, nu är ju de en tolkningsfråga eftersom att alla tycker olika. Men de filmer jag föredrar är filmer som fängslar mig, både på bra och dåligt sätt. Jag ska fastna i filmen redan under de första 2 - 5 minuterna annars är det ingen film som jag vill fortsätta titta på. Då kommer jag ofta på mig själv mitt i filmen med att inte hänga med, fundera på annat eller syssla med något - till exempel spela något spel på mobilen. Hjärtat tycker ibland att det är tråkigt att kolla på film med mig, för jag kan inte se vad som hellst och jag är inte med alla gånger. Förstår han helt och fullt ut, men sån är jag.
 
Vad gillar ni för film kära läsare? Något intressant? Ni får gärna ge tips på filmer ni tycker är bra. 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)