Tillbaka till startsidan?

Vecka 3, dag 3 - Vilken är din favoritskådespelare?


Jag har faktiskt ingen favoritskådespelare.
Hur tråkigt det än låter så har jag ingen som jag föredrar mer än någon annan. Har däremot ett gäng jag gärna undviker och helst inte vill se filmer där dem är med. Men det är en helt annan femma. 
 
Har ni någon favoritskådespelare? 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Jessica Högberg

Ha ha, inte jag heller, men jag har ju en morbror som är skådis så jag körde honom;)
Kul utmaning=)

Svar: Det var ganska smart att ta någon som man känner :) Speciellt om de är skådespelare. Jag känner ingen som är skådespelare så det blir inte lika lätt ;P Sen fastnar jag inte så för skådisar, utan jag kan kolla på de mesta.
Jennie Johansson

| http://lchftrollet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)