Tillbaka till startsidan?

Vecka 3, dag 6 - Hiss & Diss - Filmer


Då är vi inne på lördag igen och lördagar innebär att vi ska Hissa och Dissa. 
Ska bli spännade och se om jag kommer på något, men jag har tänkt begränsa mig lite grann. Istället för att välja för många saker att ta upp i listan så kommer jag att välja ut tre i varje underrubrik. Bara för att det inte ska bli för mycket. 
 
Hiss:
- Det alltid kommer ut någon ny film som faller en i smaken
- Det kommer uppföljare på filmer man gillar (avatar, hobbit osv)
- Då man hittar en film som man verkligen gillar och kan se om och om igen
 
Diss: 
- Att det endast är inbokat 3 filmer av Hobbit (hade gärna fått komma några till)
- Att filmer ska vara så dyra att köpa, vilket leder till att många söker illegalt
- Att man ska behöva vänta så länge på uppföljare
 
Det var mina hiss och diss denna vecka, hur skulle era se ut? 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)