Tillbaka till startsidan?

Vecka 4, dag 3 - Finns det något djur du kan ha ihjäl?


Det beror väl på vad man räknar som djur. 
Alla anser vi olika och tycker olika i många lägen - själv anser jag inte att småkryp (spindlar, myror, insekter och så vidare) är djur, och de kan jag lätt trapma ihjäl eller mosa med papper utan att känna något. Men större djur skulle aldrig falla mig in att skada för då skulle jag ha så dåligt samvete, så dåligt att jag inte skulle veta vart jag riktigt skulle ta vägen. Jag anser mig själv vara en djurvän, vilket gör att jag absolut inte skulle kunna skada ett djur. Men insekter är för mig en helt annan femma. 
 
Någon annan som tänker som mig? Eller värnar ni om allt, varje liten insekt? 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Jessica Högberg

Som dej!!

| http://lchftrollet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)