Tillbaka till startsidan?

Vecka 4, dag 7 - 5 djur du tycker ser riktigt roliga ut..


Är det bara jag som tycker att vissa rubriker är svåra?
Jag gillar verkligen denna utmaning, även om jag inte riktigt ger så bra svar på alla rubriker och nu sitter vi där igen. En rubrik som jag inte riktigt vet hur jag ska lyckas skriva ett bra inlägg på. Det är inte direkt lätt att lista fem djur som man tycker ser riktigt roliga ut, speciellt inte för närvarande då jag inte kommer på ett enda djur. Blir nog tvungen att låta bli att lista denna gång, för det står helt stilla.
 
Har ni kommit på några djur som ser roliga ut? 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Liie

Helt ärligt så har jag själv svårt för vissa frågor också, och ändå är det jag som skapat dem.. Haha. Så du är i alla fall inte ensam om att tycka det är svårt ibland, jag satt själv typ en och en halv timme med just detta inlägg :)

Svar: Haha, skönt att veta att jag inte är ensam ;) Det är det enda tråkiga med utmaningen - att man ibland inte har hjärnan med sig för att kunna få fram ordentliga svar på vissa frågor. Annars tycker jag att den är superbra och jätte rolig :) Synd bara att jag har så svårt för att lista och hissa och dissa saker. Det är de absolut svåraste. :)
Jennie Johansson

| http://heyli.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)