Tillbaka till startsidan?

Vecka 5, dag 2 - Reklam för sociala medier..


Finns du på några andra ställen du vill göra reklam för? 
Självklart finns jag på andra ställen och lite reklam för de ställen vore inte helt fel .Jag finns på Bloglovin - här. Där får ni mer än gärna följa mig och följer ni mig och lämnar en kommentar så följer jag er. Min blogg finns på Facebook - här. Ni får gärna gilla den sidan, där kan ni hålla koll på när inlägg publiceras, om jag uppdaterar kring något speciellt eller skriva till mig om ni undrar något gällande bloggen eller min facebook-sida. Finns på Twitter - här. Uppdaterar inte där så nämnvärt ofta, och jag har inte riktigt lärt mig hur den fungerar ordentligt än, men ni får gärna följa mig och skriva till mig. Att jag finns på Instagram - här, tror jag inte att någon har missat, eller? Ansök gärna om att följa mig!
 
Annars tror jag inte att det finns så många fler sidor som jag är med på och kan göra reklam för. Har ni några sidor ni vill göra lite reklam för? I detta inlägg tar jag gärna emot lite av er reklam - tipsa mig gärna om era sidor på nätet, bloggar, facebook-sidor, instagram konton med mera. Vad som helst som ni vill göra reklam för.
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)